Ewidencje

Zyskaj wygodny dostęp

ewi

Moduł ten zawiera bazy informacji potrzebne na co dzień.
Wyświetlając informacje w logicznych zbiorach danych zyskujesz łatwy dostęp do szczegółów dotyczących m.in. takich grup jak: wybrany kontrahent, towar lub usługa, pracownik, osoba kontaktowa w sprawie.

Dopuść do obsługi więcej osób i nadaj im dowolne uprawnienia

Jeśli chodzi o tzw. osoby wystawiąjące, to może ich być więcej, choćby przykładowo ze względu na kapitałowe powiązanie spółki z innymi podmiotami. Wówczas z jednego konta może korzystać więcej niż jedna osoba.
Osobom tym, można nadać odpowiednie uprawnienia, po to, by mogły mieć dostęp do informacji niezbędnych do wykonywania ich pracy, a jednocześnie zablokować możliwość wglądu i działania w obszarach, w których nie są powołane.

W mgnieniu oka sprawdź szczegóły dotyczące kontrahenta

Sekcja Kontrahenci oferuje wygodny dostęp do szczegółych danych dotyczących kontrahenta, poza standardowymi informacjami, wymaganymi na dokumentach sprzedażowych, znajdziesz tam również informacje, na temat osoby, która jest opiekunem klienta, oraz uzyskasz podgląd historii kontaktów i rozmów z kontrahentem. Takie zestawienie szybko odświeży Twoją pamięć w zakresie np. ustaleń dotyczących transakcji, czy też ułatwi podjęcie decyzji o stosowaniu dalszych czynności związanych z kontrahentem w oparciu o zaistniałe wcześniej zdarzenia.

Twórz listy towarów i usług, wykonuj zestawienia

Sekcja Artykuły pozwala na edycję listy towarów i usług z ich atrybutami, takimi jak np.:
PKWiU, indeks, cena, stawka VAT i inne. Utworzoną w ten sposób listę możesz drukować, eksportować do excella, dowolnie modyfikować. Listę wygodnie posortujesz według wspomnianych artybutów.
Pozwoli Ci to np. na szybkie stworzenie oferty, usystematyzowanie listy według zadanego kryterium, uzyskanie informacji statystycznych itp.

Znajdź szybko niezbędne dane pracownika

Fakturynka oferuje sporządzenie bazy danych pracowników, do których przypisane są ich dane personalne, adres, telefon itp. Oprogramowanie oferuje, wiele sposobów sortowania, filtrowania, grupowania informacji zawartych w tej bazie. Cała, czy też odpowiednio spreparowana lista może być następnie eksportowana do pliku excella, drukowana, przesyłana pocztą elektroniczną itp.

Łatwo zdobądź wiedzę na temat osoby z którą się kontaktujesz

W sekcji Rodzaje Kontaktów możesz mieć dostęp do listy, która określa jakie stanowisko zajmuje osoba z którą zamierzasz się kontaktować. Z pewnością ułatwi Ci to przygotowanie odpowiedniego scenariusza rozmowy, a być może podsunie pomysł na skuteczniejszą windykację. Skorzystaj z tej wygodnej funkcji.

Wyzerowanie Hasła
Proszę wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz nowe hasło na maila.