Centrala Call Center

Zaawansowane narzędzie do obsługi połączeń

ccc
Centrala Call Center została zaprojektowana przy zastosowaniu aktualnie najnowocześniejszych narzędzi. Zawiera w sobie oryginalne rozwiązania technologiczne i teleinformatyczne, dzięki czemu jest najnowocześniejszym tego typu rozwiązaniem, spełniającym oczekiwania nawet najbardziej wymagających klientów.

Co dzięki temu osiągasz?

  • obniżasz koszty połączeń,
  • wykorzystujesz najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne,
  • oszczędzasz czas, dzięki w pełni zautomatyzowanemu systemowi,
  • efektywnie integrujesz z programem Fakturynka,
  • powiększasz zaplecze teleinformatyczne nie obciążając budżetu.

Bezpieczeństwo i niezależność

Ważnym argumentem przemawiającym na korzyść Centrali, jest możliwość uniezależnienia się od operatorów telefonicznych. Nowoczesne technologie, dzięki którym powstała Centrala, oferują niespotykane dotychczas rozwiązania. Skutkiem tego Centrala posiada potężne zasoby systemowe, zapewniające jej sprawne, stabilne a co najważniejsze, bezpieczne działanie.

Najważniejsze cechy działania Centrali:

  • najszybsza obsługa telefoniczna,
  • wykorzystanie zaawansowanych reguł tworzenia routingu połączeń,
  • obsługa wielu połączeń jednocześnie,
  • możliwość rejestrowania połączeń,
  • stabilność oraz bezpieczeństwo działania

Skuteczność i efektywność dzięki integracji

Dzięki Centrali masz także możliwość łączenia ze sobą oddziałów w jeden centralny system. Poprzez takie wykorzystanie uzyskujesz dodatkowo:

  • możliwość wykonywania połączeń pomiędzy oddziałami wykorzystując numery wewnętrzne,
  • integrację zarządzania systemem jako całością, a nie jako osobnymi elementami
Wyzerowanie Hasła
Proszę wprowadź swój adres e-mail. Otrzymasz nowe hasło na maila.